Cu siguranta le-ati vazut

Mai 12, 2008 at 5:49 am 1 comentariu

ok. hai ca daca tot am inceput si am vazut ca se poarta o sa pun si eu toate filmuletele de pe youtube la care rad ca un idiot in fiecare zi. deci dupa cum urmeaza in ordinea in care ma amuza:

2.

3.

4.

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Iepuras dragalas – comentariu literar „Seductia in cativa pasi”

1 comentariu Add your own

  • 1. Alina  |  Mai 12, 2008 la 10:56 am

    Prea tari fazele de la Megastar, dar acum stau si ma gandesc daca sunt regizate?! Parca nu imi vine sa cred ca unii oameni pot sa fie atat de redusi mintal incat sa se faca de ras in public….

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Ma mandresc

Articole recente

Comentarii recente

Top click-uri

  • Niciunul

