Am si io banner. Uau!

Mai 18, 2008 at 5:28 pm 6 comentarii

No, Iote-ma ca mi-am facut si io banner. Ca tot pseudobloggeru ce ma aflu.Tre sa dau o bere lu’ Moflea ca m-o lamurit exact ce si cum.

Ioti colea:

Image Hosting

acuma sa ma si destainui: am incercat initial pe photobuket, dar imi dadea nush ce erori pe acolo asa ca m-am reprofilat pe imagehostig, care deocamdata nu face figuri.

Deci, astia cu Bannerexchange, sau cum se numeste va rog frumos, nu va ingramaditi :)))

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Manele pe Wikipedia :) Profesori de treaba. Copilaria. Ganduri…

6 comentarii Add your own

  • 1. moflea  |  Mai 18, 2008 la 6:31 pm

    cu placere 😉

    Răspunde
  • 2. Link  |  Mai 18, 2008 la 6:51 pm

    Eu sunt interesat de un bannerexchange pentru un proiect, dar nush sigur cum se face…
    Adica am deja bannerul pe comp, dar nush ce sa fac cu el…

    Răspunde
  • 3. bloodie  |  Mai 19, 2008 la 8:10 pm

    Permite-mi să fiu Persona Non Grata aici şi să spun că nu sunt de acord cu această practică. Logic mi se pare să îi susţii pe cei pe care îi citeşti, fără a aştepta reciprocitatea. În momentul în care vei deveni demn de a apărea în blogroll (cu atât mai mult cu un banner) pe pagina celor pe care îi ai la rândul tău, cu siguranţă vei apărea.

    Scrie bine şi te vor promova alţii.

    Răspunde
  • 4. AnimaludeMihnea  |  Mai 19, 2008 la 10:01 pm

    bloodie…. eu nu consider blogul meu decat o chestie personala in care scriu din cand in cand. Poate exista niste reguli nescrise ale bloggingului pe care eu nu le cunosc. nici nu doresc asta. mi se falfaie de ce e corect. eu nu sunt un perfectionist ca tine, nu fac propaganda, nici nu cred ca am eu asa mare impact in ceea ce priveste promovarea, deci cade din start ideea de „demnitate”. asta e un blog pentru mine, pentru cativa prieteni eventual din care nu doresc sa fac un asa mare tam tam. ideea ta e bine conceputa, bine exprimata, si cat se poate de rationala. s-ar fi potrivit daca ar fi fost pe un blog cu pretentii. iar cei ce apar la bannere si in blogroll sa stii ca ii citesc in fiecare zi. de fapt sunt primii care ii citesc in fiecare zi. cat despre bannere in sine.. este vorba despre o pseudopromovare. de obicei se formeaza un cerc. si chiar daca e unul cu bloguri mediocre.(fara acea „demnitate” de care vorbesti tu)

    Răspunde
  • 5. bloodie  |  Mai 20, 2008 la 6:34 am

    Departe de mine gândul de a te critica, pur şi simplu cred că poţi mai mult. 🙂 Mi-am permis să-mi expun o idee, sfaturi nu-mi permit să dau… Era doar o încurajare să o apuci pe drumul cel bun (subiectivism, reformulez: drumul care mie mi se pare cel bun).

    Spor.

    Răspunde
  • 6. AnimaludeMihnea  |  Mai 20, 2008 la 8:04 am

    mai degraba inspiratie decat spor 🙂 stii tu calitate > cantitate.

    mersi fain.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Ma mandresc

Articole recente

Comentarii recente

Top click-uri

  • Niciunul

