CONCEDIU MEDICAL.

Mai 28, 2008 at 2:04 pm 10 comentarii

mi-e rau 😦

Entry filed under: Uncategorized.

10 reguli pentru un misto de calitate. ANIMALU’ DE MIHNEA IS BACK!

10 comentarii Add your own

  • 1. moflea  |  Mai 28, 2008 la 5:41 pm

    insanatosire gravnica …

    Răspunde
  • 2. Bibi  |  Mai 28, 2008 la 9:28 pm

    eu: nu te cred , e modul tau de atrage atentia.
    tu: de obicei da, acum chiar mi’e rau (+/- „pha”)
    eu: bine….ti’e rau. sa te faci bine pana vineri atunci
    tu: mda…..

    Răspunde
  • 3. animaludemihnea  |  Mai 29, 2008 la 6:30 am

    eu: nu vreau sa atrag atentiia nimanui (+- fah)
    tu: aaaa credeam ca si tu esti ca mine…
    eu: ee da pe tine te inteleg, ca pe tine te ignora toata lumea… si banuiesc ac e nasol
    tu: da… e destul de nashpa sa nu te bage nimeni in seama 😦 ma simt asa de singura
    eu: poi..nah probabil pentru ca esti din vaslui… desi nu crd ca e vina ta… 😦
    tu: stiu :((( da ce sa fac de acum….
    eu:stiu si eu..uite de exemplu te-ai putea sinucide! ai pune capat suferintei…
    tu: nuuuuuuu, ca daca ma sinucid nu imi trimite taticu clatite cu gem de caise…. :-<
    eu: aaaaa taticuuuuuuu, ce draguttt…. da taticu stie ca tu bei bere pe nerasuflate aici in iasi?
    tu: eeee ce nu stie nu ii face rau. hai gata ca ma enervezi!

    ––-buf buf 2 bucati la coaste si una la ficat –– tu mie adica.. mai exact.

    cortina cade..

    Răspunde
  • 4. Bibi  |  Mai 29, 2008 la 8:38 am

    uite de asta te iubesc . ma faci sa rad. esti clovnul meu preferat. (oricum nici eu nu am standarde prea ridicate …dar fie…. asta e). cum te simti? sper ca mai bine. 😀

    Răspunde
  • 5. Bibi  |  Mai 29, 2008 la 8:40 am

    ps: bataia e rupta din rai 😉

    Răspunde
  • 6. animaludemihnea  |  Mai 29, 2008 la 9:03 am

    clovn? = )) am sa incerc sa il consider un compliment 🙂

    Răspunde
  • 7. Bibi  |  Mai 29, 2008 la 10:43 am

    era un compliment. EVIDENT!

    Răspunde
  • 8. lucisavu  |  Iunie 3, 2008 la 6:49 pm

    ma da mai stai mult in convalescenta??? vreau ceva nou 🙂

    Răspunde
  • 9. omulegii  |  Iunie 5, 2008 la 8:25 pm

    trichineloza, pesta porcina 🙂

    Răspunde
  • 10. moflea  |  Iunie 7, 2008 la 11:15 am

    cand se termina concediu ca vreau ceva nou la tine?

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Ma mandresc

Articole recente

Comentarii recente

Top click-uri

  • Niciunul

