ANIMALU’ DE MIHNEA IS BACK!

Iulie 10, 2008 at 9:01 am 1 comentariu

ok. am revenit. dupa o lunga lunga pauza pusa pe seama unui concediu medical am hotarat sa revin aici pentru a-mi varsa ideiile fara continut intr-o maniera total penibila, doar de dragul de a avea in continoare blog. plus ca m-am gandit la fanii mei, saracii, are e posibil sa fi crezut ca am murit. deci, gata! nu mai aprindeti lumanari la biserica, ca sunt ok. stergeti-va sudorile de pe frunte, respirati usurati, trageti-va sufeltul (eventual 2 palme) si gata: ANIMALU’ DE MIHNEA IS BACK!

Entry filed under: Uncategorized.

CONCEDIU MEDICAL. Cate ceva despre femei si zodiac.

1 comentariu Add your own

  • 1. animalu` de popa  |  Iulie 10, 2008 la 6:59 pm

    da acest trepadush despre care am auzit pe unul din canalele mele de informatie ca ar urma sa se transfere in echipa de wenger de blogeri , refuza sa`mi dea doamnelor si domnilor acel procent de 20% care mi se cuvine pt faptu` ca l`am format. tin sa te instiintez derbedeule ca te voi actiona in instanta. ufff si cand ma gandesc ca eram prin 93 poate chiar 96 la o partida de fotbal si il lasam si pe el sa mai dea niste goluri doar doar ca se transforma intr`un marius niculaie fetele il trag de coaie… degeaba am muncit casa … ca sa ce pan` la urma? sa`mi infinga pumnalu`! grija mare si te astept pe la mn sa lamurim situatia in cazu` in care nu doresti sa ajungi pe mana justitiei

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Ma mandresc

Articole recente

Comentarii recente

Top click-uri

  • Niciunul

