Clasamente de cacat

Iulie 14, 2008 at 9:51 am 1 comentariu

Citeam pe gsp, ca s-au facut clasamentele celor mai puternice campionate de fotbal. topul arata aberant, in felul urmator:

1. Argentina 643 puncte

2. Anglia 562p

3. Brazilia 555p

4. Italia, Spania 505p

6. Germania 446p

7. Mexic 431,5p

8. Franţa 391p

9. Chile 359p

10. Portugalia 321p

11. Peru 312,5p

12. Scoţia 298p

13. Columbia 296,5

14. Olanda 295,5p

15. Grecia 294,5

35. Roamania

 

sincer, mi se pare de cacat. Acum e drept ca se lucreaza cu statistici si punctaje, bla bla uri, insa chiar mi se pare aberant si nu reflecta deloc realitatea. parerea mea, de umil microbist. (care are microbi).

Entry filed under: relativ sport. Tags: .

CEL MAI TARE HACKER Ce viril e Jiji bre!

1 comentariu Add your own

  • 1. moflea  |  Iulie 15, 2008 la 3:28 am

    probabil ca, clasamentul e facut dupa preferintele unuia din redactie… si poate de asta nu reflecta deloc cu realitatea 😉

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Ma mandresc

Articole recente

Comentarii recente

Top click-uri

  • Niciunul

