Astept!

Aprilie 8, 2010 at 7:07 am 1 comentariu

Nu mai vreau sa ies. Imi e absolut ok sa raman in cutia mea ingusta si racoroasa. Mai scot capul din cand in cand ca un melc dezorientat si incerc sa percep dupa ce coordonate se misca lumea. Ar fi ridicol sa incerc sa schimb eu ceva. Ii las pe cei mai tineri si mai energici. Ma resemnez in aceasta stare stupida de asteptare, si astept… astept.. si cand ma plictisesc de asteptat, mai astept putin. Azi ma simt mic, neinsemnat, vulnerabil. Deci astept!

Entry filed under: Uncategorized. Tags: , .

Hai sa fugim! Azi vad lucrurile in albastru.

1 comentariu Add your own

  • 1. narcisa  |  Iunie 16, 2010 la 10:45 am

    heyyyyyyy

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Ma mandresc

Articole recente

Comentarii recente

Top click-uri

  • Niciunul

