si din nou punct…

Iulie 16, 2008 at 7:34 am 5 comentarii

Se intampla in viata in asa fel incat vine un moment cand pur si simplu trebuie sa accepti cine esti. Ca pur si simplu nu ne nastem nici pe departe perfecti, si ca indifferent de ceea ce iti doresti sa fii, nu esti altceva decat un om mediocru, cu o viata mediocra, cu obisnuinte mediocre, banale, monotone. Ca nu intotdeauna lucrurile iti ies asa cum vrei, si ca oricat te-ai zbate nu reusesti mereu sa faci ceea ce vrei. Exista o vorba cum ca daca iti doresti ceva cu adevarat, te vei zbate pana vei reusi. Ei bine, astazi tind sa cred ca e ceva fals. Nu putem controla mai nimic, de cele mai multe ori nici macar propriile ganduri. Si nu, nu inseamna resemnare, ci doar un prim pas spre acceptarea realitatii, o realitate care un imi place, dar pe care trebuie sa o asimilez. Cat mai repede eventual, spre binele meu. Sa zicem ca e doar un punct la final de propozitie. Dar cate puncte nu am pus pana acum ? de cate ori nu am apasat enter pentru a o lua de la capat.? Eu simt doar ca mi se termina cerneala. Putin cate putin…..

Entry filed under: personale. Tags: .

Ce viril e Jiji bre! catre ce ne grabim?

5 comentarii Add your own

  • 1. victoria casian  |  Iulie 16, 2008 la 7:54 am

    Pffff… asa gandeam si eu, sa stii! Iti sugerez filmul The Secret… Si poate atunci vei vedea lumea cu alti ochi 🙂

    Răspunde
  • 2. animaludemihnea  |  Iulie 16, 2008 la 8:23 am

    🙂 l-am vazut. e vorba in mare parte de autosugestie, crede-ma nu dramatizez, insa uneori e nevoie de mai mult de atat.

    ps. viata nu-i ca-n filme 🙂

    Răspunde
  • 3. victoria casian  |  Iulie 16, 2008 la 11:13 am

    Eu am incercat… si sa stii ca merge al naibii de bine:)

    Răspunde
  • 4. Mihnea  |  Iulie 16, 2008 la 4:06 pm

    ma bucur pentru tine 🙂

    Răspunde
  • 5. Popa zis si bou`  |  Noiembrie 20, 2008 la 4:01 pm

    si mai zici ca n`avea dreptate postelnicu Dumnezeu sa`l ierte:trecutu`i groaznic, prezentu` infiorator, bine ca nu exista viitor!

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Ma mandresc

Articole recente

Comentarii recente

Top click-uri

  • Niciunul

