„Seductia in cativa pasi”

Mai 12, 2008 at 11:10 am 4 comentarii

da! o sa-mi expun inteligenta in cateva raduri care urmeaza: fugiti de langa mine ca va scad iq-ul, vorba unui bostan de la mine la facultate. deci am citit o chestie pe blogul Alinei (chiar trebuie citit sa faceti o pararela) despre cum sa seduci un barbat. Acolo e varianta mai soft asa, o sa fac eu un rezumat scurt si la obiect.
deci:

pasul 1: arata-i o tzatza

pasul 2: mai arata-i o tzatza

pasul 3: poti sa ii arati orice, oricum el are inca in ochi prima tzatza

pasul 4: nu te speria daca ii curg balele, probabil a constientizat si a 2 a tzatza

pasul 5: Nu incerca sa il introduci din prima in cercul tau de prieteni, va avea la gura inca balele de la pasul 4

acuma rog pe toti cei care se excita cand citesc cuvantul tzatza sa iasa urgent de pe blogul meu. stiti voi, balahur, negrescu astia…

Entry filed under: Uncategorized.

Cu siguranta le-ati vazut Animalu’ saptamanii (trecute)

4 comentarii Add your own

  • 1. Alina  |  Mai 12, 2008 la 11:17 am

    Omule, esti dus :)) M-ai facut sa rad! Trebuie sa scriu in cazul asta un post in care sa le sfatuiesc pe fete sa umble topless. ce sa se mai osteneasca sa arate pe rand…direct, scurt si la obiect :d

    Răspunde
  • 2. animaludemihnea  |  Mai 12, 2008 la 11:19 am

    pai cam asta zic si eu :))

    Răspunde
  • 3. balahur  |  Mai 13, 2008 la 12:38 pm

    ma p#$a cu urechi fututi crist…….. spunei alinei ca asa imi seduc io partenerele: intai le arat un coi si apoi direct p#$a pe care am tatuat un buchet de flori………

    Răspunde
  • 4. animaludemihnea  |  Mai 13, 2008 la 12:42 pm

    ahaaaaaaaaa.. acum fac legatura cu buchetul ca mi-a zis prietena ta zilele trecute ca cik ai florile cam ofilite… atunci nu am inteles da acu’ m-am prins. nasol!

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Ma mandresc

Articole recente

Comentarii recente

Top click-uri

  • Niciunul

