Tu ce fel de ochi ai?

Mai 22, 2008 at 5:42 am 12 comentarii

Am citit pe undeva ca exista cica un fel de cod al culorilor ochilor. Am impresia ca suna destul de nasol “culorilor ochilor” da e prae dimineata sa ma gandesc la altceva.
Deci, sa revenim:
negri… cuceritori…
caprui… credinciosi…
verzi… inselatori…
albastri… tradatori…
castanii… ambitiosi…

aici tin neaparat sa aduc ceva completari pentru ca mai exista acei ochi…

rosii – de bautura
mov – de lovituri
galbeni – de foame
cenusii – de somn

deci, tu de care ochi ai?

Entry filed under: Uncategorized.

Sesiunea – an endless story. :)

12 comentarii Add your own

  • 1. rose4you  |  Mai 22, 2008 la 12:31 pm

    Mai „animal simpatic”(nu de Mihnea,pe ala l-am cunoscut pe blogul meu 🙂 da de ochii care isi schimba culoarea ce zici eu la ce categorie ma incadrez?(adica ochii mei) ca ba sunt caprui ,ba sunt verzi….hai ca poate ma lamureste in sfarsit cineva!

    Răspunde
  • 2. bloodie  |  Mai 22, 2008 la 1:03 pm

    Având în vedere rasa caucaziană şi procentul uriaş de persoane cu ochi căprui, românii ăştia sunt ai naibii de credincioşi. :))

    Răspunde
  • 3. Bibiloi®  |  Mai 22, 2008 la 1:08 pm

    verzi cu picatele cenusii , si un pic rosii pe margini,merge nu?

    Răspunde
  • 4. animaludemihnea  |  Mai 22, 2008 la 1:51 pm

    poi rose, teoria ramane aceeasi, faptul ca isi schimba culoarea ar putea inseamna urmand firul logic al lucrurilor ca isi schimba si caracteristicile, nu? si sa stii ca se intampla de multe ori acest lucru… cel putin dupa ochii rosii, urmeaza ori ochii mov, ori cei cenusii (demomstrat) 🙂

    Răspunde
  • 5. animaludemihnea  |  Mai 22, 2008 la 1:51 pm

    bloodie, eu inteleg ca tu esti mai nationalista asa din fire, da sa nu exageram totusi 😛

    Răspunde
  • 6. animaludemihnea  |  Mai 22, 2008 la 1:52 pm

    bibi, tu ai ochii verzi? ca eu mai mereu ii vedeam rosii =)

    Răspunde
  • 7. bloodie  |  Mai 22, 2008 la 5:56 pm

    Era o glumă nevinovată, sunt naţionalistă, dar nu are nici cea mai mică legătură. Mi se pare o prostie codul culorilor. 🙂

    Răspunde
  • 8. animaludemihnea  |  Mai 22, 2008 la 5:58 pm

    bloodie din glume nevinovte s-au nascut razboaie :))) (glumesc bineinteles la randul meu)

    Răspunde
  • 9. moflea  |  Mai 22, 2008 la 8:08 pm

    eu am ochi negri… wow, sunt cuceritor…

    Răspunde
  • 10. animaludemihnea  |  Mai 22, 2008 la 8:09 pm

    moflea, nebunuleeee! 🙂 saxy mother fucker :))))))

    Răspunde
  • 11. Tomata cu scufita  |  Mai 25, 2008 la 8:22 am

    Caprui si cateodata rosii de la plans, nu de la beutura. 🙂

    Răspunde
  • 12. animaludemihnea  |  Mai 26, 2008 la 10:13 am

    da de ce plangi tomata? ca s-a terminat bautura nu? :))) gluemsc evident

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Ma mandresc

Articole recente

Comentarii recente

Top click-uri

  • Niciunul

